sobota 14. septembra 2013

Oriflame... čo som si objednala? :)

Zverejnil Unknown o 7:00
....Asi pred nejakými 3 mesiacmi som sa veľmi náhodne dostala k robeniu poradkyne v oriflame.. Je to síce napísane na meno mojej maminy pretože oriflame je až od 15 a ja mám ešte len 14 ale o všetko sa starám ja :) Tento mesiac som sa rozhodla že si objednám niečo aj ja (nielen moje zákazničky) Objednala som si BB-krém,špirálu Fat Lash,Hojivý roztok na výražky z bio výťažkami z čajovníka a rozmarínu, Urýchľovač rastu nechtov, Čistiaci gél s grapefrutiom Pure Skin a Tonizačnú vodu takisto s grapefruitom Pure Skin...






BB- krém odtieň- 26524 fair
 
 
Nečakala som že bude až taký bledý ale dá sa :) 
 

 


špirála very me fat lash - čierna - 2,50
 
 

Hjoivý roztok na vyrážky - 2,90 




Urýchľovač rastu nechtov - 2,90

Čistiaci gél - 3,90 Tonizačna voda -3,90 

  Tak to je všetko.. Plánujem robiť aj na niečo z tohoto recenzie ale až tak o 2 alebo 3 týždne :) Pretože to používam ešte necelý týždeň :) Dúfam že sa Vám príspevok páčil.. Prajem príjemný zvyšok sobotňajšieho dňa :)


1 komentárov:

Unknown on 14. septembra 2013 o 7:21 povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.

Zverejnenie komentára

 

Dreams are real and beautiful Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos